آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

  • ۰
  • ۰

Cuneyt Tek - Gidersen

Gidersen bugün bu evden
اگه امروز از این خونه بری

Bu can bu hayat düşer gözümden
این جان و زندگی از چشمم می افتد

Ben sana deli divane aşığım
من دیوانه وار عاشق تو هستم

Canıma yapışmışken bu deli hasretin
وقتی حسرت تو یقه جانم را گرفته

Ben sensiz sevgisiz söyle yar nasıl edeyim
ای یار بگو من بی تو و بی عشق چکار کنم

Gidersen bugün bu evden
اگه امروز از این خانه بری

Bu can bu hayat düşer gözümden
این جان و زندگی از چشمم می افتد

Ben sana deli divane aşığım
من دیوانه وار عاشق تو هستم

Üzersem birgün kıyarsam
اگر یه روز دلم بیاد و ناراحتت کنم

Verdiğim sözden cayarsam
اگه روی قولم نمونم

Alsın bu canı allah"ım
خدا جانم را بگیرد

Razıyım
راضیم

Aşkım sensiz yaşayamam
عشقم من بی تو نمیتونم زنده بمونم

Taşıyamam bu canı
نمیتونم‌این‌جان رو حمل کنم

Son darbe tek kurşunla
با ضربه ی آخر تک تیری

Bitiririm acımı
به تلخیهایم(درد و غمم) پایان می دهم

  • ۹۶/۱۲/۲۹
  • طاهر علیزاده

Cuneyt Tek - Gidersen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی