آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

  • ۰
  • ۰

Yine hasretli bir güne
دوباره به یه روز پرحسرت

Giriyorum hayalinle
با خیال تو وارد میشوم

Aklımdan çıkmıyorsun belalım
از ذهنم بیرون نمیروی بلا دیده ی من

Sensiz geçen akşamlarda
در شبهایی که بدون تو میگذرد

Yine başım belalarda
باز هم در غم و بلا گیر افتاده ام

Mutlumusun oralarda belalım
در اونجاها آیا خوشبختی مصیبت زده ی من؟

Belalım yaban çiçeğim
ای در رنجِ من گل وحشی من

Belalım aşkım gerçeğim
غمگین من عشقم ، حقیقتم

Belalım tek sevdiceğim
بلا دیده ی من تنها عشق من

Belalım ah yaralım
مصیبت زدۀ من آه زخم خورده ی من

Sevdiğim dert ortağımsın
عشقم، تو شریک دردهایم هستی

Hazanımsın baharımsın
Sen benim tek varlığımsın
پاییز و بهارم هستی
تو تنها هستی من هستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی